Klacht

Klacht

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@multimediaaccessoires.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Als u een klacht heeft over Multimedia & Accessoires, een product of dienstverlening, zijn er verschillende stappen die u kunt ondernemen om uw probleem aan te pakken:

  1. Neem contact op met onze klanten: De eerste stap is om contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan meestal via e-mail, telefoon of contactformulier op onze website. Leg duidelijk uit wat uw klacht is en welke oplossing u verwacht. Geef ook relevante informatie, zoals ordernummers, product details en eventuele communicatie die al heeft plaatsgevonden. Na ontvangst van uw klacht(en) ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht(en) binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

  2. Raadpleeg de algemene voorwaarden: Controleer onze algemene voorwaarden om te zien welke regels er gelden met betrekking tot klachten en retourzendingen. Dit kan u helpen te begrijpen welke rechten u heeft en welke stappen u kunt nemen.

  3. Schriftelijke klacht indienen: Als het contact met de klantenservice niet tot een bevredigende oplossing leidt, kunt u een formele schriftelijke klacht indienen. Stuur een brief of e-mail waarin u uw klacht gedetailleerd uiteenzet en vermeld dat u een passende oplossing verwacht. Geef hen ook een redelijke termijn om te reageren.

  4. Geschillencommissie of consumentenorganisatie: Als u het niet eens bent met onze reactie, kunt u overwegen om uw klacht voor te leggen aan een geschillencommissie voor consumentenzaken of contact op te nemen met consumentenorganisatie. Deze instanties kunnen u helpen bij het oplossen van het geschil.

  5. Juridische stappen: In extreme gevallen, als alle andere pogingen tot een oplossing hebben gefaald, kunt u overwegen juridische stappen te ondernemen, zoals het inschakelen van een advocaat of het indienen van een gerechtelijke procedure. Dit kan echter kostbaar en tijdrovend zijn, dus het is raadzaam om dit als laatste redmiddel te beschouwen.

Onze gegevens: 
Multimedia & Accessoires
Gesina van der Molenstraat 9
3207 TG – Spijkenisse 

Telefoonnummer: 06-21606690, Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 uur tot 16:00 uur
E-mailadres: info@multimediaaccessoires.nl