Deze website vereist cookies om al zijn functies te kunnen verstrekken. Door gebruik te maken van onze website, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. - Meer te weten - Verberg dit bericht

Ruilen en Retourneren

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien de consument van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, dan zal hij het product met alle geleverde toebehoren, indien mogelijk, in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Uitzonderingen
Niet alle producten kunnen worden geretourneerd. De volgende producten vallen niet onder de zichttermijn van 14 dagen: 

  • Artikelen die slechts eenmaal kunnen worden gebruikt zoals screen protectors.
  • Artikelen die, buiten onze schuld, beschadigd of incompleet zijn.
  • Artikelen van merkproducten waarvan de verpakking niet aanwezig of (ernstig) beschadigd is.

Kosten in geval van herroeping
In geval van herroeping, komen de kosten van terugzending voor de rekening van de Consument.

Wel worden er kosten gerekend indien het product gebruikssporen vertoont, of in een beschadigde ofwel incomplete conditie verkeert. De volgende producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht:

        - Producten die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden, zoals oordopjes en in-ear headsets waarvan de verzegeling is geopend
        - Beschermfolie of reinigingsvloeistof, waarvan de verpakking is geopend en gebruikt en hierdoor zijn de producten onverkoopbaar geworden, dit resulteert in een waardevermindering van 100%
        - Wanneer een tegoedbon en/ of voucher is gebruik
        - Wanneer artikelen beschadigd of incompleet zijn 

Volg dan alstublieft onderstaande instructies, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat u zo snel mogelijk wordt geholpen.

Retourprocedure
Om uw retourzending zo soepel mogelijk af te handelen, verzoeken we u om de volgende stappen te volgen:

         - Geef binnen 14 dagen na ontvangst bij onze klantenservice aan dat u een product wilt retourneren, vermeld hierbij het ordernummer/factuurnummer van uw bestelling en geef eventueel de reden van retourneren op. U kunt ons bellen, mailen of gebruik maken van het herroepingsformulier.
         - Indien u het product wenst te ruilen voor een ander artikel, vermeld dan ook het artikelnummer van het vervangende product.
         - Verzend het artikel binnen 14 dagen na melding met (een kopie van) de factuur en het retourformulier naar ons.
         - U ontvangt van ons een ontvangstbevestiging zodra wij uw retourzending hebben ontvangen.
         - We starten met retourprocedure.
         - In geval van herroeping zal het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 werkdagen worden teruggestort op de door u opgegeven rekeningnummer.

Garantieprocedure:
U mag verwachten dat door Multimediaaccessoires.nl geleverde producten naar de redelijke verwachtingen fungeert. Mocht uw product defect raken, dan kunt u natuurlijk op onze service rekenen.

Neem bij een defect product contact op met onze klantenservice. Wij zullen in overleg met u bepalen wat de beste en snelste manier is om u hierbij te helpen.

De factuur die u ontvangt bij uw bestelling, is tevens uw garantiebewijs. Bewaar deze factuur daarom zorgvuldig. Wij raden u aan ook de originele verpakking van het product te bewaren. Met het product in de originele verpakking beperkt u de kans op beschadiging tijdens vervoer.

DOA (Dead On Arrival)
Een product dat bij ontvangst al gebreken vertoont, krijgt de status (DOA). In het geval van een DOA verzoeken we u om altijd direct contact op met onze klantenservice, zo kunnen wij u zo spoedig mogelijk van een correct functionerend product voorzien.

Zodra wij het geretourneerde product hebben ontvangen, wordt door ons vastgesteld of het daadwerkelijk een DOA betreft. In het geval van een DOA zal het defecte product direct worden vervangen door een nieuw exemplaar, mits voorradig. Als het geretourneerde product geen DOA blijkt, zullen wij het product het normale garantietraject in laten gaan.

Een DOA dient u binnen 5 werkdagen na ontvangst van de bestelling telefonisch of per e-mail aan onze te melden. Na de termijn van 5 werkdagen kunt u geen beroep meer doen op de DOA-procedure en zal het product als een reguliere garantieaanvraag worden behandeld.

Heeft u nog vragen hierover? Neem dan gerust contact met ons op via e-mail: info@multimediaaccessoires.nl.

Herroepingsformulier
Download hier het herroepingsformulier.

To Top